My Instagram

Instagram

Tuesday, April 21, 2009

Police Against Driver(Just for Malaysian and It's just for fun!!!!Don't take it serious!!!)

Polis : Encik, tadi u tak ada nampak lampu merah kah?
Driver : Ada!
Polis : Kenapa u masih jalan?
Driver: Saya ada nampak lampu merah, tapi saya tak ada nampak u¡Ä¡Ä
Polis : §!@#$% ^&*()
Driver: bagi peluang ..tuan...
Polis: peluang bagi dgn macam mana??
Driver: bagilah peluang..
Polis: ya.. dgn macam mana??
Driver: biasa looo..
Polis: macam mana biasa..???
Driver: wei.. u pura pura ke atau hilang ingatan ar..
Polis: ape u maksud??
Driver: haizz.. u memang sedang bazirkan masa saya ..bagi saman...CEPATTTT...
Polis: saman RM200 o.. fikir baik baik ...
Driver: wei.. u tak faham maksud saya ka.. suruh u bagi then jus bagi la..
apasal mau cakap banyak... u punya head suruh u mari sini chating
ar?? mau saman then cepat sikit.. hanya tahu bazir masa saya..
saya sanggup bayar saman ini pun tak akan bagi u minum .. biar u
dahaga
Polis: )*&@&%$#(_!+%!&%)(!_$@&$_!@(%&!@&%!)

SUGAR BY FLO RIDA Feat. WYNTER GORDON

Sweet~~~~

No comments: