My Instagram

Instagram

Monday, April 21, 2008

Lucky...

That's what i am talking about,faster internet speed.Huhu...The transfer rate is about 80++kbps now.At least i can watch the videos on youtube smoothly.Haiz...Really hope that this can last for long.By the way,today i got a free education consultant that can consult me about my future studies at Australia or USA.Thanks a lot ya!Free education consultant,nice one!I received a lot of useful tips from her and had estimated the minimum budget for my study plan.Why all the people keep asking me to go to USA?Hmm...My generation is coming.
My love is only enough for you and my soul will always waiting outside the door of your heart.A sincere heart that lasts for long...

SOMETHING NEW

我告诉你说:“我今天扫楼梯时,差点儿从楼梯上摔下来。”本来我以为你会安慰说:“亲爱的,小心点儿。”但你说:“扫慢点,不就得了。” 我伤心,我觉得你一点儿不爱我,不在乎我。 后来,我发现我们的楼梯异常干净,干净的都不用我扫;一个月后我才发现,那是你每天抽出5分钟的结果。

我告诉你:“我的车子坏了,我走了半个小时才到车站。”本来以为你会关心地说:“你怎么不坐出租车,累不累?”但你说:“反正很近,你也顺便减肥。” 我生气,觉得你不爱我,不关心我。 第二天,我发现你留在桌上的你的车钥匙,以及为我准备的丰富的早点。

我告诉你说:“我想去北海道,荷兰等地,欣赏那一大片壮观地花海。”本来以为你会关心地说:“你想去哪,我们来计划。”即使敷衍几句也好,但你说:“真无聊,花大把的银子去那种无聊的地方。” 我生气,觉得你不爱我,不懂我。 后来,我发现家里的旅游杂志,不管是国内还是国外的报道,只要有赏花介绍的那一页,页角就有折痕,里面就有你的笔记记录。

我告诉你说:“我跟朋友出去,晚上会晚点回来。”本来以为你会关心地说:“ 跟谁出去,小心点儿,记得拨电话或早点儿回家。”但你说:“随便你,你高兴就好。” 我生气了,觉得你不爱我,不关心我。后来,我负气拖到深夜3点多回家,我看到你坐在沙发上的睡容。

我告诉你:“我的大姨妈来了,肚子好痛。”本来以为你会安慰我说:“忍一忍,一天就过去了。”但你说:“女人真麻烦,受不了。” 我伤心了,觉得你不爱我,不疼我。 后来,家里的零食柜里多了好多巧克力及红豆,是你买的,但你一直没吃。直到一个月过去了。你在我月事的前后一星期,天天煮着红豆汤。

我告诉你说:“我真高兴嫁了你,你是最好的老公。”本来以为你会开心地回答我说:“我也是这么觉得,你是最好地老婆。”但你说:“嫁了都嫁了,不然,你还想怎样?” 我生气,觉得你不爱我,不懂我。 后来,我无意中发现你在睡前用卫生纸擦拭床头那张40英寸地结婚照,然后望着照片傻笑好久。

我想我终于懂了,在你不在乎地外表下,有颗不善用言词表达的心,一颗最爱我 的心。原来你是爱我的。只不过不说。这是你爱的方式,与别人的不同。



SAME GIRL BY USHER Feat. R.KELLY

SECOND CHANCE
I made a mistake...
please.. i didnt do it on purpose..
i love you..
just give me one more chance...
i was afraid of loosing you..
and know it turns out i pushed you away..
so please....
i love you so much..
just hear me out.. i am sorry..
mistakes are made to learn from..
so please..
i am asking you for just one chance...
i know i hurt you..
and it hurts me to know that..
i really care for you...
so please..
i am begging you..
for just one chance....

No comments: